GY.I.K.

Az ékszerrel kapcsolatos kérdések:

AZ ÉKSZEREK VALÓDI ÁSVÁNYOKBÓL KÉSZÜLTEK?

- Igen. Kizárólag eredeti, minőségi alapanyagokkal dolgozunk. Az iparban fellelhetőek az ugynevezett utánzat kövek, mint az opalit, ennél jelöljük is, hogy a közhiedelemmel ellentétben szintetikus anyagról van szó.

 

MINDEN ÉKSZER RAKTÁRON VAN ÉS AZONNAL ELÉRHETŐ?

- Nálunk az alapanyag van raktáron, tehát a megrendelt termék egészen biztosan nem porosodik már hetek óta a raktárban, hiszen egyénre szabottan a rendelés leadása után készítjük el.

 

MIT TEGYEK, HA NEM JÓL MÉRTEM LE A CSUKLÓ MÉRETEMET ÉS TÚL NAGY VAGY TÚL KICSI LETT  KARKÖTŐ?

- Csak semmi pánik :) Vedd fel Velünk a kapcsolatot e-mailben vagy telefonon és plusz költség nélkül elkészítjük a megfelelő méretben. Neked csupán a szállítási díjat kell kifizetned.

 

HA RENDELEK EGY 19CM-ES KARKÖTŐT, AZ BIZTOSAN AKKORA LESZ?

A méretválasztás készítéskor egy körülbelüli méretet jelent. Ennek oka, hogy a végső méretet befolyásolják a felhasznált gyöngyök, kiegészítők méretei, valamint a fazon, pl a szimmetria esetén. Ha a kiválasztott fazont csak jelentősebb méreteltéréssel tudnánk megvalósítani, akkor a felvesszük veled a kapcsolatot.

 

AZT HALLOTTAM, HOGY A GUMIS KARKÖTŐK HAMAR ELSZAKADNAK. EZ IGAZ?

- Mi mindig a legjobb alapanyagokkal dolgozunk, sőt minden esetben dupla gumira fűzzük az ásványokat, hogy a vásárló sokáig elégedetten viselhesse karkötőinket. Tehát GARANCIÁT vállalunk rá, hogy rendeltetésszerű használat esetén rendkívül tartósak karkötőink.

Azonban, ha Ön mégsem szereti a gumis karkötőnket, bármelyik stílust el készítjük kapoccsal is, az Ön izlésének megfelelően, természetesen felár nélkül.

 

ALKALMASAK EZEK AZ ÉKSZEREK A NAPI HASZNÁLATRA?

- Igen, minden gond nélkül viselheted őket minden nap akár, azonban az alábbi dolgokra érdemes odafigyelni a tartósság érdekében:

- Mosogatáskor, strandoláskor, fürdés és zuhanyzás idejére nem ajánlatos a viselésük, mert a vízben és/vagy a tisztítószerekben fellelhető kémiai anyagok roncsolhatják az ékszert.

 

HA NEM ÉRHETI VÍZ, HOGYAN TARTHATOM TISZTÁN ŐKET?

- A bizsu és ezüst ékszerek hatalmas ellensége az oxidáció. Emiatt idővel sajnos elvesztik csillogásukat, főleg ha nem vigyázunk rájuk eléggé. De ekkor sem kell kétségbe esni. Szódabikarbónás dörzsölgetéssel, visszanyerik eredeti csillogásukat!

 

A rendeléssel kapcsolatos kérdések:

  1. Hogyan rendelhetek

A rendelés a webáruházon keresztül lehetséges.

  1. Lehet telefonon rendelni?

Webáruházunkból történő vásárlást kizárólag interneten keresztül fogadunk el, a www.mantramala.hu oldalon keresztül. Telefonon történő megrendelést nem áll módunkban elfogadni.

  1. Hol és hogyan regisztrálhatok?

A Webáruház bármely oldalán a jobb felső sarokban található "Regisztráció” feliratra kattintva lehet regisztrálni.

  1. Hogyan adhatom le rendelésem a Webáruházban?

A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba, amit a terméklistában szereplő kosárba gombra kattintva tud megtenni. Amennyiben szeretne további terméket a kosárba helyezni, válassza a „vásárlás folytatása” gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, válassza a "kosár áttekintése és fizetés"-t. A jobb oldalon lévő gombokkal bármikor változtathat a darabszámokon és a kosár tartalmát is törölheti. Mennyiség megadását követően kattintson a mennyiség frissítése gombra (pipa). Ekkor frissül a kosár tartalma.

Amennyiben összeállította a megrendelni kívánt termékek kosarát, jelentkezzen be vagy regisztráljon majd kattintson a „tovább” gombra. Ezután a következő mezőket szükséges kitölteni a vásárlás véglegesítéséhez. – Szállítási cím, Számlázási cím, - Szállítás módja, - Rendelés jóváhagyása; Fontos, hogy ügyeljen adatai pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a termék.

  1. Hogyan vehetem át a rendelésem?

A rendelés leadásakor a következő módozatok közül lehet választani:

  • házhozszállítás ajánlott levélként
  • postán maradó ajánlott levélkén
  • MPL futár vagy csomagautomata

 

  1. Hogyan fizethetek?

A következő módokon lehet fizetni:
1. Banki előreutalással: ekkor a pénz jóváírását követően küldjük (postázzuk, szállítjuk) a termékeket.
2. Bankkártyával:  a barion biztonságos rendszerén kersztül

3. Utánvéttel a csomag átvételekor

 

 

  1. Honnan tudhatom, hogy biztosan sikerült-e a megrendelés?

Minden sikeres rendelés beérkezése után egy ún. 'visszaigazoló e-mailt küldünk a regisztrációban megadott e-mail címre, mely szerint a feldolgozás megkezdődött.

  1. Mit tegyek, ha nem érkezik meg a rendelést visszaigazoló e-mail?

A rendeléseket munkaidőben dolgozzuk fel, ezért előfordulhat, hogy a munkaidőn kívül leadott rendeléseket csak a következő munkanapon tudjuk visszaigazolni. Célszerű ellenőrizni a kéretlen levelek (spam) mappát is. 

  1. Mikor kapom meg a megrendelésemet?

Mivel minden esetben kézzel készülnek a megrendelt malák és ékszerek, előfordúlhat, hogy valamelyik ásvány vagy kellék nincs raktáron. Ebben az estben kicsit tovább tarthat az elkészítési idő, de ezt minden esetben jelezzük a vásárlónak. Érvényes és visszaigazolt rendelés esetén, Magyarország területén belül általában 2-6 munkanapon belül a magyar posta kiszállítja. A készleten nem elérhető, azaz rendelendő tételek szállításáról egyedi információt küldünk.


  1. Van-e lehetőség hitelre vásárolni?

Erre nincs lehetőség.

  1. Utalványt is elfogadnak?

Nem, utalványokat nem áll módunkban elfogadni.

  1. Hogyan tudom utólagosan módosítani a rendelésem?

A rendelés leadását követően e-mailben jelezze módosítási szándékát - Visszaigazolt rendelés esetén a szállítást megelőző munkanap 17 óráig van lehetőség a rendelés módosítására.

  1. Hol tudom az adataimat megtekinteni?

Bejelentkezés után a „Regisztrációs adataim” és a "Címek "menüpontok alatt.

  1. Hogyan tudom az adataimat módosítani?

Az adatok módosítására bejelentkezés után a „Regisztrációs adataim” és a "Címek" menüpontok alatt van lehetőség.

  1. Hogyan kérhetem az adataim törlését?

Erre bejelentkezés után a „Regisztrációs adataim” menüpont alatt a "Kérem adataim törlését" gomb segítségével van lehetősége.

  1. Hol találom a nyitott rendeléseimet?

Bejelentkezés után a „Rendelések” menüpont alatt.